Struktura organizacyjna
Dyrektor kieruje Szpitalem i reprezentuje go na zewnątrz.
Dyrektor kieruje Szpitalem przy pomocy:
Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych
Zastępcy Dyrektora ds. Pielęgniarstwa,
Zastępcy Dyrektora ds. Finansów i Administracji
Zastępcy Dyrektora ds. Eksploatacji
Zakłady lecznicze i stanowiska samodzielne podległe bezpośrednio Dyrektorowi:
- Sekretariat
- Audytor Wewnętrzny
- Pełnomocnik Dyrektora ds. Sprzedaży Usług Medycznych i Marketingu
- Pełnomocnik Dyrekora ds. Systemów Zarządzania
- Pełnomocnik Dyrekora ds. Praw Pacjenta
- Pełnomocnik Dyrektora ds. Systemów Informatycznych
- Pełnomocnik Dyrektora ds. Ochrony Informacji Niejawnych
- Inspektor Ochrony Danych
- Radca prawny
- Dział Organizacji i Nadzoru
- Ośrodek Badawczo-Rozwojowy
- Ośrodek Programów Badawczych
- Ośrodek Badań Klinicznych
- Ośrodek Chirurgii Robotowej
- Ośrodek Medycyny Spersonalizowanej
- Laboratorium Naukowe
1. Oddziały Szpitalne/Sekretariaty Medyczne
2. Szpitalny Oddział Ratunkowy
3. Stacja Dializ
4. Bloki Operacyjne
5. Pracownie
6. Sekcja Kontroli Zakażeń Szpitalnych
7. Apteka Szpitalna
8. Farmakolog Kliniczny
9. Punkt Przyjęć Planowych
2. Dolnośląski Ośrodek Diagnostyki Obrazowej
3. Koordynator Diagnostyki
2. Pielęgniarki/Położne Oddziałowe
3. Technicy Medyczni
4. Zamiejscowy Dział Rehabilitacji Leczniczej Dział (Pracownia) Fizjoterapii
5. Sekcja Żywienia
6. Pracownik Socjalny
7. Kapelan Szpitalny
Komórki organizacyjne, samodzielne stanowiska podległe Z-cy Dyrektora ds. Eksploatacji
1. Dział Gospodarki Nieruchomościami i Utrzymania Ruchu
- Sekcja Inwestycji i Remontów
- Sekcja Zarządzania Nieruchomościami
- Sekcja Utrzymania Ruchu
- Sekcja Aparatury Medycznej
- Sekcja Koordynacji Wsparcia Oddziałów
2. Dział Centralnej Sterylizatorni
3. Sekcja Bezpieczeństwa Obiektu/Inspektor PPOŻ, BHP,OC, Ochrony Radiologicznej
- Inspektorzy ds. Ppoż. BHP, Obronnych i Rezerw, Ochrony Radiologicznej
4. Biblioteka
Komórki organizacyjne, samodzielne stanowiska podległe Z-cy Dyrektora ds. Finansów i Administracji
1. Główny Księgowy/Dział Księgowości i Finansów/Sekcja Ewidencji i Rozliczeń Kosztów/ Dział Projektów/ Dział Kontrolingu
2. Dział Zatrudnienia i Wynagrodzeń/Sekcja Rozwoju Kadr
3. Dział Zaopatrzenia i Zamównień Publicznych/Sekcja Zamówień Publicznych/Sekcja Zaopatrzenia/Magazyn Centralny/Sekcja Transportu
4. Dział Infromatyki
5. Dział Zarządzania Dokumentacją/Archiwum Zakładowe
Komórki organizacyjne podległe Pełnomocnikowi Dyrektora ds. Sprzedaży Usług Medycznych i Marketingu:
1. Dział Sprzedaży Usług Medycznych
2. Dział Rejestracji, Statystyki i Dokumentacji Medycznej/Depozyt
3. Sekcja Marketingu
DATA PUBLIKACJI: 15.12.2013
AKTUALIZACJA: 28.12.2022 Paulina Krawiec
Dyrektor kieruje Szpitalem przy pomocy:
Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych
Zastępcy Dyrektora ds. Pielęgniarstwa,
Zastępcy Dyrektora ds. Finansów i Administracji
Zastępcy Dyrektora ds. Eksploatacji
Zakłady lecznicze i stanowiska samodzielne podległe bezpośrednio Dyrektorowi:
- Sekretariat
- Audytor Wewnętrzny
- Pełnomocnik Dyrektora ds. Sprzedaży Usług Medycznych i Marketingu
- Pełnomocnik Dyrekora ds. Systemów Zarządzania
- Pełnomocnik Dyrekora ds. Praw Pacjenta
- Pełnomocnik Dyrektora ds. Systemów Informatycznych
- Pełnomocnik Dyrektora ds. Ochrony Informacji Niejawnych
- Inspektor Ochrony Danych
- Radca prawny
- Dział Organizacji i Nadzoru
- Ośrodek Badawczo-Rozwojowy
- Ośrodek Programów Badawczych
- Ośrodek Badań Klinicznych
- Ośrodek Chirurgii Robotowej
- Ośrodek Medycyny Spersonalizowanej
- Laboratorium Naukowe
Oddziałami szpitalnymi kierują ordynatorzy lub lekarze kierujący oddziałami, a pozostałymi komórkami medycznymi i niemedycznymi kierują kierownicy.
Pielęgniarki oddziałowe organizują pracę personelu pielęgniarskiego i sprawują nadzór merytoryczny nad jego pracą.
Pielęgniarki oddziałowe organizują pracę personelu pielęgniarskiego i sprawują nadzór merytoryczny nad jego pracą.
W strukturze organizacyjnej podmiotu leczniczego – Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu funkcjonują zakłady lecznicze podległe Zastępcy Dyrektora ds. Medycznych:
-Ośrodek Szpitalnych Świadczeń Zdrowotnych
-Ośrodek Ambulatoryjnych Świadczeń Zdrowotnych
W skład Ośrodka Szpitalnych Świadczeń Zdrowotnych wchodzą następujące komórki organizacyjne:-Ośrodek Ambulatoryjnych Świadczeń Zdrowotnych
1. Oddziały Szpitalne/Sekretariaty Medyczne
2. Szpitalny Oddział Ratunkowy
3. Stacja Dializ
4. Bloki Operacyjne
5. Pracownie
6. Sekcja Kontroli Zakażeń Szpitalnych
7. Apteka Szpitalna
8. Farmakolog Kliniczny
9. Punkt Przyjęć Planowych
W skład Ośrodka Ambulatoryjnych Świadczeń Zdrowotnych wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1. Poradnie Specjalistyczne2. Dolnośląski Ośrodek Diagnostyki Obrazowej
3. Koordynator Diagnostyki
Komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska podległe Z-cy Dyrektora ds. Pielęgniarstwa:
1. Przełożona Pielęgniarek2. Pielęgniarki/Położne Oddziałowe
3. Technicy Medyczni
4. Zamiejscowy Dział Rehabilitacji Leczniczej Dział (Pracownia) Fizjoterapii
5. Sekcja Żywienia
6. Pracownik Socjalny
7. Kapelan Szpitalny
Komórki organizacyjne, samodzielne stanowiska podległe Z-cy Dyrektora ds. Eksploatacji
1. Dział Gospodarki Nieruchomościami i Utrzymania Ruchu
- Sekcja Inwestycji i Remontów
- Sekcja Zarządzania Nieruchomościami
- Sekcja Utrzymania Ruchu
- Sekcja Aparatury Medycznej
- Sekcja Koordynacji Wsparcia Oddziałów
2. Dział Centralnej Sterylizatorni
3. Sekcja Bezpieczeństwa Obiektu/Inspektor PPOŻ, BHP,OC, Ochrony Radiologicznej
- Inspektorzy ds. Ppoż. BHP, Obronnych i Rezerw, Ochrony Radiologicznej
4. Biblioteka
Komórki organizacyjne, samodzielne stanowiska podległe Z-cy Dyrektora ds. Finansów i Administracji
1. Główny Księgowy/Dział Księgowości i Finansów/Sekcja Ewidencji i Rozliczeń Kosztów/ Dział Projektów/ Dział Kontrolingu
2. Dział Zatrudnienia i Wynagrodzeń/Sekcja Rozwoju Kadr
3. Dział Zaopatrzenia i Zamównień Publicznych/Sekcja Zamówień Publicznych/Sekcja Zaopatrzenia/Magazyn Centralny/Sekcja Transportu
4. Dział Infromatyki
5. Dział Zarządzania Dokumentacją/Archiwum Zakładowe
Komórki organizacyjne podległe Pełnomocnikowi Dyrektora ds. Sprzedaży Usług Medycznych i Marketingu:
1. Dział Sprzedaży Usług Medycznych
2. Dział Rejestracji, Statystyki i Dokumentacji Medycznej/Depozyt
3. Sekcja Marketingu
DATA PUBLIKACJI: 15.12.2013
AKTUALIZACJA: 28.12.2022 Paulina Krawiec