Rzecznik Praw Pacjenta
Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Pełnomocnika Dyrektora ds. Praw Pacjenta
osobiście w środy od 13.00 do 14.30
telefon nr infolinia 45 95 95 454 w dni robocze w godzinach 8.00-10.00
SKARGI I WNIOSKI:
Osobiście:
Sekretariat Dyrektora Szpitala, poniedziałek- piątek w godz. 8.00 do 14.00.
Pocztą tradycyjną:
Sekretariat Dyrektora Szpitala
51-124 Wrocław,
ul. H.M. Kamieńskiego 73a
Elektronicznie:
e-mail: sekretariat@wssk.wroc.pl
INFORMACJA DLA OSÓB SKŁADAJĄCYCH SKARGI I WNIOSKI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- administratorem danych osobowych osób składających skargi lub wnioski jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, adres: ul. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław;
- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować wsprawach przetwarzania danych osobowych osób składających skargi i wnioski za pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@wssk.wroc.pl;
- administrator będzie przetwarzał dane osobowe osób składających skargi i wnioski w celu rozpatrzenia skargi lub wniosku. Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
- administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych osób składających skargi i wnioski do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- osoby składające skargi i wnioski mają prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
- Dane osobowe osób składających skargi i wnioski będą przechowywane przez okres przechowywania ww. dokumentów określony w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
- osobom składającym skargi i wnioski przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości realizacji umowy;
- administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o dane osobowe osób składających skargi i wnioski.
DATA PUBLIKACJI: 15.012.2013
AKTUALIZACJA: 17.01.2023 Paulina Krawiec
AKTUALIZACJA: 17.01.2023 Paulina Krawiec