FAQ

Kiedy i jak mogę skorzystać ze Szpitalnego Oddziału Ratunkowego?
Do SOR pacjent zgłasza się bez skierowania w przypadku nagłego zagrożenia zdrowotnego – wypadku, urazu, zatrucia lub nagłego zachorowania.

Z SOR nie korzystamy kiedy chcemy uzyskać:
Receptę na stosowane przewlekłe leki, skierowanie na konsultacje specjalistyczne i badania dodatkowe, zwolnienie, wniosek do ZUS, skierowanie do sanatorium oraz inne zaświadczenia i druki medyczne nie związane ze stanem nagłego zagrożenia zdrowotnego.
Pacjent uzyska pomoc w każdym SOR niezależnie od miejsca zamieszkania.

Czy w budynku znajduje się Apteka?
W budynku naszego szpitala mieści się ogólnodostępna apteka, w której znajdą Państwo bogaty asortyment leków gotowych i recepturowych, a także szeroką gamę kosmetyków sprzedawanych w aptekach.

Czy można w Szpitalu skorzystać z posługi Kapłańskiej?
Podczas pobytu w naszym szpitalu Pacjent po zgłoszeniu potrzeby może w sposób nieskrępowany korzystać z posług religijnych. Na terenie obiektu znajduje się również Kaplica, w której odprawiane są Msze Święte.

Czy sale Szpitalne są wyposażone w TV?
W pokojach chorych nie ma telewizorów.

Czy w Szpitalu można korzystać z telefonu komórkowego?
W związku z zagęszczeniem aparatury medycznej, jak i dla zwiększenia komfortu przebywających w szpitalu i przychodni osób, prosimy wszystkich przebywających na terenie naszej placówki medycznej o zredukowanie do minimum używania telefonów komórkowych. Najlepszym rozwiązaniem jest ich całkowite wyłączenie na czas pobytu w ambulatorium czy szpitalu, a przynajmniej takie ustawienia telefonu, by sygnały były całkowicie wyciszone.

Czy w Szpitalu jest mozliwość korzystania z internetu?
Tak. Na terenie Szpitala funkcjoniuje bezpłatna dla Pacjentów sieć WiFi.
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo