PROCEDURA WNIOSKOWO-SKARGOWA
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej,
aplikacji mobilnej lub ich elementów, dostępności architektonicznej, oraz informacyjnej.
Termin realizacji żądania: do 7 dni. Jeśli nie jest to możliwe, termin może zostać wydłużony do 2 miesięcy.
Jeśli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu
do informacji.
W przypadku odmowy realizacji żądania można:
- złożyć skargę do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu
- złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl
Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji: www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- dane osoby zgłaszającej
- wskazanie żądania zapewnienia dostępności
- preferowany sposób kontaktu
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia.
Jeśli termin ten nie może zostać dotrzymany, podmiot poinformuje zgłaszającego o przyczynie opóźnienia oraz nowym terminie, który nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. W przypadku odmowy zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę. Po wyczerpaniu procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich (www.rpo.gov.pl).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
W przypadku skarg i wniosków prosimy o kontakt:
Koordynator dostępności- procedury wnioskowo-skargowe: Marta Szkaradzińska- Bajak
Adres e-mail: marta.szkaradzinska-bajak@wssk.wroc.pl
Telefon: 782 050 015 (możliwość kontaktu również przez SMS)
Adres korespondencyjny: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu,
ul. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław
Publikacja 05.06.2025r. Paulina Krawiec
aplikacji mobilnej lub ich elementów, dostępności architektonicznej, oraz informacyjnej.
Termin realizacji żądania: do 7 dni. Jeśli nie jest to możliwe, termin może zostać wydłużony do 2 miesięcy.
Jeśli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu
do informacji.
W przypadku odmowy realizacji żądania można:
- złożyć skargę do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu
- złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl
Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji: www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- dane osoby zgłaszającej
- wskazanie żądania zapewnienia dostępności
- preferowany sposób kontaktu
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia.
Jeśli termin ten nie może zostać dotrzymany, podmiot poinformuje zgłaszającego o przyczynie opóźnienia oraz nowym terminie, który nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. W przypadku odmowy zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę. Po wyczerpaniu procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich (www.rpo.gov.pl).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
W przypadku skarg i wniosków prosimy o kontakt:
Koordynator dostępności- procedury wnioskowo-skargowe: Marta Szkaradzińska- Bajak
Adres e-mail: marta.szkaradzinska-bajak@wssk.wroc.pl
Telefon: 782 050 015 (możliwość kontaktu również przez SMS)
Adres korespondencyjny: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu,
ul. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław
Publikacja 05.06.2025r. Paulina Krawiec