DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE KARDIOANGIOGRAFU DWUPŁASZCZYZNOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH NIEZBĘDNYCH DO URUCHOMIENIA PRACOWNI NACZYNIOWEJ DIAGNOSTYKI I TERAPII WRODZONYCH WAD SERCA U DZIECI

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu

ogłasza

Przetarg nieograniczony

na

Dostawę


DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE KARDIOANGIOGRAFU DWUPŁASZCZYZNOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH NIEZBĘDNYCH DO URUCHOMIENIA PRACOWNI NACZYNIOWEJ DIAGNOSTYKI I TERAPII WRODZONYCH WAD SERCA U DZIECI


Termin składania ofert: 29.10.2018r. godz. 09:00.

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego przy wartości zamówienia powyżej 221 000,00 euro.

Ogłoszenie o niniejszym zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 19.09.2018 r.

Przedmiotem zamówienia jest:

dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie dwupłaszczyznowego kardioangiografu wraz
z wyposażeniem oraz przystosowaniem  pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Naczyniowej Diagnostyki i Terapii Wrodzonych Wad Serca u Dzieci w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu zwanej dalej: Pracownia - określonych w Zadaniu nr 1,
dostawa, montaż i uruchomienie pozostałych urządzeń stanowiących wyposażenie Pracowni – określonych w Zadaniach nr 2 ÷ 8,
dostawa nieograniczonej w czasie i terytorialnie licencji do systemu monitorowana i archiwizacji dawki promieniowania jonizującego wraz z integracją z systemami informatycznymi Szpitala określoną w Zadaniu nr 9.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczno – użytkowe zawierają załączniki nr 6.1 – 6.9 do SIWZ.

Szczegółowa informacja o sposobie złożenia JEDZ-a w formie elektronicznej zawarta jest w rozdziale ROZDZIAŁ IX SIWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

Formularz JEDZ należy przygotować, opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożyć poprzez dedykowaną platformę do obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami oraz składania formularza JEDZ:  https://www.platformazakupowa.pl/wssk_wroclaw  w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania. Stosowanie do treści art. 25a ust. 2 ustawy Pzp, aktualny na dzień składania ofert w postępowaniu JEDZ musi być przekazany Zamawiającemu za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej:   https://www.platformazakupowa.pl/wssk_wroclaw  , przed upływem terminu składania ofert. 

Adres do przedmiotowego postępowania na cyfrowej platformie zakupowej w zakresie składania dokumentu JEDZ znajduje sie pod niniejszym adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/156125

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane) (PDF) rozmiar: 247.2kB, dodano: 21.09.2018

Specyfikacje

SIWZ_63 (PDF) rozmiar: 12554.7kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 1 - formularz ofertowy wraz z formularzem (DOC) rozmiar: 113.0kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 3 - JEDZ (DOC) rozmiar: 171.5kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 4 - oświadczenie o wyrobach medycznych (DOC) rozmiar: 45.5kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 5 - PFU (PDF) rozmiar: 2797.8kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 6.1 - zestawienie minimalnych parametrów (DOC) rozmiar: 413.5kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 6.2 - zestawienie minimalnych parametrów (DOC) rozmiar: 117.0kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 6.3 - zestawienie minimalnych parametrów (DOC) rozmiar: 62.0kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 6.4 - zestawienie minimalnych parametrów (DOC) rozmiar: 76.5kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 6.5 - zestawienie minimalnych parametrów (DOC) rozmiar: 71.0kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 6.6 - zestawienie minimalnych parametrów (DOC) rozmiar: 160.5kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 6.7 - zestawienie minimalnych parametrów (DOC) rozmiar: 202.0kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 6.8 - zestawienie minimalnych parametrów (DOC) rozmiar: 81.0kB, dodano: 21.09.2018

Załącznik nr 6.9 - zestawienie minimalnych parametrów (DOC) rozmiar: 62.0kB, dodano: 21.09.2018

Wyjaśnienia i modyfikacje

Informacja nr 6 (PDF) rozmiar: 790.6kB, dodano: 18.10.2018

Informacja nr 7 (PDF) rozmiar: 448.3kB, dodano: 18.10.2018

Informacja nr 2 (PDF) rozmiar: 35.1kB, dodano: 16.10.2018

Informacja nr 3 (PDF) rozmiar: 1688.7kB, dodano: 16.10.2018

Informacja nr 4 (PDF) rozmiar: 1693.6kB, dodano: 16.10.2018

Informacja nr 5 (PDF) rozmiar: 334.0kB, dodano: 16.10.2018

Informacja nr 1 (PDF) rozmiar: 79.5kB, dodano: 03.10.2018

Wyniki postępowania

Unieważnienie postępowania (PDF) rozmiar: 26.0kB, dodano: 07.12.2018

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o unieważnieniu (opublikowane) (PDF) rozmiar: 217.2kB, dodano: 18.12.2018

Zestawienie ofert z otwarcia

Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu (PDF) rozmiar: 32.2kB, dodano: 29.10.2018

  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo
  • promo